Velkommen til et av Norges flotteste tennisanlegg idyllisk beliggende i Bugårdsparken i Sandefjord. Vår hall byr på 4 hardcourt plexipave-baner, garderobeanlegg, oppholdsrom og kiosk. Uteanlegget består av 5 grusbaner.

Klubben har noe for alle familiemedlemmer, uansett alder og ferdighetsnivå. Vi ønsker å gjøre det enkelt for alle som vil spille tennis, slik at de kan få mest mulig glede av idretten. Vi vil også gi alle muligheten til å oppnå sitt ambisjonsnivå.

Vi vil sørge for varierte trenings- og konkurransetilbud samtidig som klubben skal være et sosialt sted hvor man kan oppholde seg også når man ikke spiller tennis – en klubb for alle!

Sandefjord

Sandefjord by er verdt et besøk uansett sesong. Sandstrendene er mange og lange med lune viker og blankskurte svaberg.

Etter tennisslagene kan du velge mellom yrende badeliv og mer skjermede områder – langs en kystlinje som er nesten 15 mil lang. Sandefjords gjestehavn har mange fasiliteter og ligger sentralt plassert i indre havn med kort vei til sentrum med utmerkede restauranter og gode shoppingtilbud. Byen byr på et tett kulturprogram der du kan velge mellom konserter, festivaler, teater, revy, shows og dans i alle størrelser, hele året.

Håper å se deg på et av Norges flotteste tennisanlegg!

Klubbens historie

Her er utdrag fra viktige begivenheter i Sandefjord tennisklubbs historie 1921-1949 1921 Den 16. desember på Hotel Atlantic ble Sandefjord Tennisklubb (STK) stiftet ved at 40 medlemmer ble protokollert. «Kontorchef» Einar Tollefsen ble av disse, valgt til klubbens første «formand». – 25. jan 1922, på Tollefsens kontor, ble det første styremøte […]